miercuri, 20 aprilie 2011

Noi, fetele si ziua barbatului

Bergenbier a revenit destul de tare cu campania 'Ziua Barbatului'. Au un site nou si o reclama de ceva timp pe TV mai mult decat sexy. Pe site multi si-au spus preferintele. Nu o sa fiu misogin sa spun ca imi doresc 'o lume mai buna'. Cadoul perfect pentru mine ar fi ca, de 5 Mai, sa nu fiu nevoit sa ma gandesc la servici (bani), scoala(examene), prietena(stres),etc. As vrea sa pot face orice, in limita decentei desigur, fara a fi tras la raspundere de patron,decan,prietena. O zi numai a mea. O zi undeva la soare, fara agitatia din oras, fara mirosul de esapament, fara zgomotul mai mult decat enervant. Altii poate prefera ca si cadou cele mai noi gadgeturi, altii poate ceva mai practic. Am un prieten, Alex, daca il intreb ce isi doreste de 5 Mai, sigur imi va spune 'femei'... multe femei. Acum intervine alta dilema, este ziua barbatului care a facut armata sau ziua barbatului care suporta femeia ? Eu unul cred ca si una si alta dar nu numai. O sa vin cu un post legat de 'suportat femeia' dar ceva mai aproape de 5 Mai. Astept momentul cand 'ziua barbatului' sa fie la fel de sarbatorita ca 1 si 8 Martie. Pana atunci sa nu uitam ca ziua barbatului vine mana in mana cu berea. Sfatul meu, al medicului si al celor de la Bergenbier : O bere buna se bea cu masura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu